QlaNtsha.


Nur Aqilah Natasha.
21 years old.
Malaysia.

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Monday, November 3, 3:46 pm

Susah kan bila dapat kawan yang sampai mampos perangai dia tak berubah. Dulu yela buat salah ok dimaafkan sebab kesian kan tengok dia tak matang kot dulu tu sebab dia buat benda tak fikir kepala otak dia.

Then, dia buat lagi. Hati tu cepat nau sentap, hidup dia mungkin tak pernah rasa tenang kot kalau semua benda nak sentap. Bila dah sentap, mulalah buat benda bodoh lagi sekali. Then, maafkan lagi pastu buat lagi maafkan lagi buat lagi eh kimaknya perangai kau.

Lepasni memang kalau kau ada pape ke haha memang aku gelak je tau. Nak menang eh, amik lah. Aku sikit pun tak hadap tau. Kau rasa kau cantik kau hidup senang kau ada apa yang nak kau hebat ke? Ya mungkin hebat tapi bukan untuk aku. Kat mata aku sekarang ni kau paling buruk tau. Perangai kau macam sampah.

Bawa bawa la berubah, kata matang sangat kan. Hei kalau orang lain pun dia menyampah tau ngan perangai kau, bukan aku sorang. So, kau kalau duduk dendiam sorang sorang sunyi sepi, fikir balik semua benda yang kau dah buat, apa yang orang tak suka sangat dengan kau, benda kau buat tu betul ke tak apa semua. Fikir eh, fikir.


OLDER